tisdag 23 maj 2017

DEN BÄSTA TIDEN ÄR NU
















Glad att jag kom ihåg att peta ner tulpanlökarna i höstas, glömde ju till förra våren:) Kör på vackra vita liljetulpaner och svarta och några andra lite lilafärgade och vanliga vita och så kom det upp en och annan nudefärgad från tidigare planteringar. Svårt bara att fota i strålande sol då det aldrig är skugga där ute mitt på tomten (nackdelen med nybygge, tar ju en eeevighet innan det blir skugga från nyplanterade träd:S)





Hej hallå i härliga solskenet!







Har ju precis gått på tre veckor med nattarbete (Phu tre veckor var lite att ta i kanske, men nu blev det så och jag kommer mestadels jobba natt i sommar då det kommer passa familjen bäst). Så som vanligt lite groggy och tilltufsad så här, men ändå mår jag bättre i kroppen av nattjobbet. Är ju alltid så morgontrött och skulle aldrig palla 7-4 jobb:S Är nattuggla och gillar verkligen jobb-nätterna. Bara som sagt segt innan man ställt in sig helt och när man ställer tillbaka:)




Hoppas ni har en fin tisdag vänner, nu väntar jag hem stallgänget här starx och hoppas de har med sig en Pad Thai till att ladda upp med som frukost-lunch-middag innan nästa nattshift:)





KRAM











1 kommentar:

Mittdittovitt sa...

Ljuvliga tulpaner!

Kram